Ogólne > Wprowadzenie

Zasady mocy oraz dostępne moce

(1/1)

Lajna:
Tutaj można znaleźć dostępne moce dla naszej postaci. Będą tutaj również moce wyjątkowe do zdobycia w konkursach i innych tego typu rzeczach.

Przy wyborze mocy do zapisów wybierajcie stąd;

Moce dostępne normalne:

* Klonowanie/Wielożytność (Możliwość bycia w wielu miejscach naraz. Nasze kopie przejmują nasze moce itp.)
* Władanie żywiołami (Można władać większością: ogień, woda, ziemia, powietrze, metal, elektryczność, piorun, kryształ, lód) Na początek włada się jednym żywiołem (ew. dwoma), zależy ile można mieć mocy.
* Niewidzialność (Nikt Cię nie zobaczy)
* Czytanie w myślach (Każdy raczej wie)
* Telepatia (Możliwość porozumiewania się w myślach z drugim wilkiem nawet jesli ten tego nie umie)
* Przenikanie przez przedmioty, rośliny itd. (przez wszystko)
* Lewitacja (Możliwość latania bez użycia skrzydeł)
* Teleportacja (Możliwość przenoszenia się w inne miejsce. UWAGA! Trzeba wtedy wyjść z wątku, w którym byliśmy)
* Zmiennokształt (Możliwość zmienienia się w inną rzecz, innego wilka itp. UWAGA! Można zamienić w wilka z innej watahy, ale nie przejmujesz wtedy jago/jej mocy, Um itp.)
* Wizje (Możesz zobaczyć co wydarzy się w przyszłości lub teraźniejszości. Wizje nie są kontrolowane)
* Toksyna (Po przez ugryzienie można wpuścić jad. Wilk ugryziony zostaje "zamrożony na 3 minuty)
* Zamrożenie (Możesz zamrozić danego wilka/wilczycę. Zostaje ona wtedy unieruchomiona na 5 minut)
* Wola Umysłu (Możliwość kontrolowania innego wilka przez swój umysł. Zalicza się również w to: tortury umysłem itp.)
* Odbicie (Możesz odbić moc przeciwnika na max. 4 razy w ciągu 1 walki)
* Hypnos (Umiejętność hipnotyzowania innych wilków)
* Zadawanie bólu wzrokiem (Możesz spowodować ból wzrokiem dla innego wilka)
* Magia (Raczej wiadomo)
* Możesz równie dobrze sam/sama wymyślić moc. Wcześniej napisz do admistratora/ki (Demon, Lajna). Gdy ten/ta wyda zgodę można se wpisać.


Moce wyjątkowe (do zdobycia tylko poprzez wygranie konkursu lub przez avans na stanowisko przywódcy!)

* Wszystkosłyszalność (Możliwość usłyszenia co mówi inny wilk nawet gdy jest 100 km dalej. Można słyszeć do max. 135 km dalej)
* Nieśmiertelność (nieśmiertelność ta polega na tym, iż nie może zabić cię czas, czyli przeciętny wilk zginie w wieku 25 lat a ty w wieku 330 będziesz czuł się jak nowo narodzony, jednak podczas walki możesz normalnie zginąć)
* Moc uzdrawiania (Wiadomo. UWAGA! Każdy medyk musi mieć tą moc!)
* Kamienne skrzydła (Skrzydła zrobione z kamieni. Są bardzo lekkie. Można je przywołać słowem Kanylo. Te skrzydła są jak tarcza. Nie da ich się przebić. Znikają po 6 postach.)
* Chodząca encyklopedia (Wiesz wszystko tzn.  wiesz wszystko o danym wilku., roślinie czy przedmiocie. LECZ NIE WIESZ CO SIĘ STAŁO KILKA SEC. WCZEŚNIEJ! SAM MUSISZ TO ODKRYĆ!)
* Restoration of life (Możesz przywrócić zmarłego wilka do życia.)
* Moce Obronna (Obronią Cię one na 5 minut. Potem znikają)
* Kula Mroku (Możesz sprawić, że wilk przechodzi na złą stronę. Stanie się zły, wredny itp.)
* Czaukas (Możliwość władania nad czasem. UWAGA! czasem może zmienić to bieg w historii!)
* Panowanie nad pogodą (Panujesz nad pogoda. Jest to moc wyjątkowa, gdyż sam możesz się zmienić w pogodę.)


KAŻDY NA POCZĄTKU MA 2 MOCE NORMALNE!!

Miłej gry ;3


Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Odpowiedz

Idź do wersji pełnej