Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: Zasady mocy oraz dostępne moce  (Przeczytany 1524 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lajna

  • Samica Alpha(nr 2)
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 16117
  • Я ненавиджу, коли хтось є підробленою.
Zasady mocy oraz dostępne moce
« dnia: Styczeń 31, 2014, 14:25:07 »

Tutaj można znaleźć dostępne moce dla naszej postaci. Będą tutaj również moce wyjątkowe do zdobycia w konkursach i innych tego typu rzeczach.

Przy wyborze mocy do zapisów wybierajcie stąd;


Moce dostępne normalne:

* Klonowanie/Wielożytność (Możliwość bycia w wielu miejscach naraz. Nasze kopie przejmują nasze moce itp.)
* Władanie żywiołami (Można władać większością: ogień, woda, ziemia, powietrze, metal, elektryczność, piorun, kryształ, lód) Na początek włada się jednym żywiołem (ew. dwoma), zależy ile można mieć mocy.
* Niewidzialność (Nikt Cię nie zobaczy)
* Czytanie w myślach (Każdy raczej wie)
* Telepatia (Możliwość porozumiewania się w myślach z drugim wilkiem nawet jesli ten tego nie umie)
* Przenikanie przez przedmioty, rośliny itd. (przez wszystko)
* Lewitacja (Możliwość latania bez użycia skrzydeł)
* Teleportacja (Możliwość przenoszenia się w inne miejsce. UWAGA! Trzeba wtedy wyjść z wątku, w którym byliśmy)
* Zmiennokształt (Możliwość zmienienia się w inną rzecz, innego wilka itp. UWAGA! Można zamienić w wilka z innej watahy, ale nie przejmujesz wtedy jago/jej mocy, Um itp.)
* Wizje (Możesz zobaczyć co wydarzy się w przyszłości lub teraźniejszości. Wizje nie są kontrolowane)
* Toksyna (Po przez ugryzienie można wpuścić jad. Wilk ugryziony zostaje "zamrożony na 3 minuty)
* Zamrożenie (Możesz zamrozić danego wilka/wilczycę. Zostaje ona wtedy unieruchomiona na 5 minut)
* Wola Umysłu (Możliwość kontrolowania innego wilka przez swój umysł. Zalicza się również w to: tortury umysłem itp.)
* Odbicie (Możesz odbić moc przeciwnika na max. 4 razy w ciągu 1 walki)
* Hypnos (Umiejętność hipnotyzowania innych wilków)
* Zadawanie bólu wzrokiem (Możesz spowodować ból wzrokiem dla innego wilka)
* Magia (Raczej wiadomo)
* Możesz równie dobrze sam/sama wymyślić moc. Wcześniej napisz do admistratora/ki (Demon, Lajna). Gdy ten/ta wyda zgodę można se wpisać.


Moce wyjątkowe (do zdobycia tylko poprzez wygranie konkursu lub przez avans na stanowisko przywódcy!)


* Wszystkosłyszalność (Możliwość usłyszenia co mówi inny wilk nawet gdy jest 100 km dalej. Można słyszeć do max. 135 km dalej)
* Nieśmiertelność (nieśmiertelność ta polega na tym, iż nie może zabić cię czas, czyli przeciętny wilk zginie w wieku 25 lat a ty w wieku 330 będziesz czuł się jak nowo narodzony, jednak podczas walki możesz normalnie zginąć)
* Moc uzdrawiania (Wiadomo. UWAGA! Każdy medyk musi mieć tą moc!)
* Kamienne skrzydła (Skrzydła zrobione z kamieni. Są bardzo lekkie. Można je przywołać słowem Kanylo. Te skrzydła są jak tarcza. Nie da ich się przebić. Znikają po 6 postach.)
* Chodząca encyklopedia (Wiesz wszystko tzn.  wiesz wszystko o danym wilku., roślinie czy przedmiocie. LECZ NIE WIESZ CO SIĘ STAŁO KILKA SEC. WCZEŚNIEJ! SAM MUSISZ TO ODKRYĆ!)
* Restoration of life (Możesz przywrócić zmarłego wilka do życia.)
* Moce Obronna (Obronią Cię one na 5 minut. Potem znikają)
* Kula Mroku (Możesz sprawić, że wilk przechodzi na złą stronę. Stanie się zły, wredny itp.)
* Czaukas (Możliwość władania nad czasem. UWAGA! czasem może zmienić to bieg w historii!)
* Panowanie nad pogodą (Panujesz nad pogoda. Jest to moc wyjątkowa, gdyż sam możesz się zmienić w pogodę.)


KAŻDY NA POCZĄTKU MA 2 MOCE NORMALNE!!

Miłej gry ;3


« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2014, 16:12:36 wysłana przez Demon »
Zgłoś do moderatora   Zapisane




Rozpływam się wśród fal
Pod wodą tracę oddech
Serce zgubiłam w oceanie wspomnień
Pokryta łuską wstydu
Uderzam w taflę wody
Tonę pod powieką łez i trwogi

Nie ma już ratunku, zatapiam się
Na głowie diamentowy diadem zmienił się cierń

Imię: Lajna
Płeć: Wadera a jak inaczej?
Wiek: 5 lat/22 dzień/ I połowa (Dużo, ale uznajmy, że tyle Xd T_T)
Partner: Arser, który zrobił PUF! (zaręczeni)
Potomstwo: Sierra
Moce:
1.Sharingan (nie kopiować!)
2.Wielożytność
3.Żywioły + Żywioł cienia
4.Kaguya (nie kopiować!)
5.Moc uzdrawiania
6.Magia
7.Zmiennokształtność
8.Moce obronne
9.Magia Duszy
10. Energia Ciała
           + Nieśmiertelność (dzięki eliksirowi)
Wytłumaczenie mocy w KP :*



Nie chcę Cię zwabić urzekającym śpiewem
Nie wyjdę też na ziemię
Straciłam już swój ląd
Uciekam stąd
Chowam swój sztylet
Nikogo już nie zranię
Zaginę w tej otchłani
Nie ujrzysz więcej mnie
Oddalam się

Chciałam uwolnić się
Wyjść wreszcie na powierzchnię
W stalowej klatce zatrzasnęłam serce
Słuchałam śpiewu ptaków
Kochałam się w powietrzu
Stawiałam zamki z piasku w strugach deszczu

UM:
Siła: 507
Zręczność: 507
Czujność: 506
Odwaga: 507
Moce: 506
Szybkość: 507

Towarzysze:
Feniks Srebrzysty - Majna
Misterna - Misty
Feniks Złocisty - Złoty
Menor - Blue
Haniele - Iris

WD: 885 (ehehe gdybym widziała xd Od kilku miesięcy nie uzupełniam ^^)



W wodzie się rozpłynę nie znajdziesz mnie
Nie chcę kolekcjonować kości i złamanych serc
 

Polityka cookies