Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: Regulamin walk  (Przeczytany 2581 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Demon

  • Gość
Regulamin walk
« dnia: Kwiecień 20, 2013, 23:04:31 »

Regulamin walk!!!
  • w jednym poście można zadać tylko max 2 ataki. (nie magiczne)
  • Każdy wilk może zastosować w walce swoje własne /unikalne/ umiejętności.
  • Każdy wilk ma równe szanse w walce.
  • Jeśli atakujesz mocą to tylko jeden magiczny cios w jednym poście.
  • Jeśli cios magiczny jest zbyt przesadzony/nierealny wtedy modern może go usunąć.
  • Nie można np. Gdy ktoś pisze, że został zamknięty w niezniszczalnej klatce, wyjść z niej.
  • Piszemy w czasie nie dokonanym

Każda walka poważniejsze, pojedynek czy coś takiego jest sędziowana.

Sędzią na razie jest Demon.

Kto ile ma pkt HP?
Alphy: 150 pkt HP
Bethy: 130 pkt HP
Dowódcy: 110 pkt HP
Pozostałe dorosłe wilki: 100 pkt HP
Szczenięta: 50 pkt HP


Więcej informacji o pkt HP znajdziecie tu-->http://www.watahapierwotnych.darmowefora.pl/index.php/topic,1332.0.html
Jak wygląda walka?
Gracz A: Opisuje atak (czas niedokonany)
Gracz B: Opisuje atak i ewentualnie obronę (czas niedokonany)
Sędzia: Opisuje co kto zrobił (NIE MOŻE NIKOGO FAWORYZOWAĆ!) NP. a skoczył i usiłował powalić przeciwnika, b szykował się na unik przy okazji atakując brzuch przeciwnika i wtedy sędzia opisuje jak to było, co komu się udało...
Gracz A:
Gracz B:
Sędzia: itd.


Sędzia podczas walki nie jest postacią, nie uczestniczy w walce, nie ma go tam, pisze tylko (kolorem czerwonym) opis walki tzn. postać nie może napisać, że widzi sędzia czy coś takiego.




Ataki fizyczne:
Pogryzienie bez zbytnich uszkodzeń: - 1 pkt HP
Pogryzienie + rozcięta skóra: -2-5 pkt HP
Złamanie kości: - 10-20 pkt HP
Podcięcie, przewalenie: -1-4 pkt HP
Inne ataki nie wypisane wyżej a będą miały miejsce są pkt wedłuh uznania sędzi, ale nie mogą przekraczać - 25 pkt HP


Ataki magiczne:
Nie ma ściśle określonej punktacji, sędzia kieruje się tu pkt statów oraz mocą, obroną.
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2013, 08:59:01 wysłana przez Demon »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
 

Polityka cookies