Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: 1. Rangi  (Przeczytany 1607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Demon

  • Gość
1. Rangi
« dnia: Maj 04, 2014, 15:24:54 »

RANGI WATAHY PIERWOTNYCH
Alphy (władcy) - Wilki położone najwyżej w hierarchii, sprawują władzę. Do ich obowiązków należy dbanie o swoją watahę. Wszyscy członkowie danej grupy są zobowiązani do szanowania ich oraz słuchania.
Posiadają 10 mocy i 3 000 um + skrzydła

Śnieżna(Alpha nr 1) i Lajna(Alpha nr 2)

Bethy (Zastępcy) - Są zaraz za przywódcami. Sprawują władzę podczas nieobecności Alph. Również zasługują na szacunek i posłuszeństwo.
Posiadają 8 mocy i 1 200 um + skrzydła

Arser

Weterani - Są to wilki, które zasłużyły się dla watahy, zazwyczaj weteranami są byłe alphy bądź bethy.

Rena Ryuugu, Karo, Brulant, Demon


Księżniczki/Książęta- Potomstwo Alph i Beth, jak chce może być wojownikiem itd.
mają 6 mocy i 200 UM + skrzydła

Misty, Rossa, Sierra

Gammy - inaczej rodzeństwo alph, nie są zbyt ważni dla watahy, tzn. są ale nie muszą ich słuchać pozostałe wilki. Mogą pełnić inne obowiązki, np. wojownika.
Mają 4 moce i 200 um + skrzydła

Defera,


Przywódca Wojowników - Do jego obowiązków należy uczenie młodych wojowników. Nikt nie może się z nim równać z odwagą, honorem. {90}
(#)
Karoiiina

Przywódca Łowców - Dobry strateg, w którego obowiązkach jest nauczanie młodych łowców. {90}
(#)

Przywódca Zwiadowców- Przebiegły niczym lis, zna najlepiej tereny, czasem nawet i lepiej od samej alphy. Do jego obowiązków tak jak wyżej należy nauczanie młodych zwiadowców, jest najważniejszy w armii. {90}

Nana

(#)


Wojownicy - Organizacja, honor, duma. Zahartowani tak, że żaden warunek atmosferyczny im nie zaszkodzi. Są gotowi zrobić wszystko w obronie swej watahy. {70}

+ Najemnik [Poziom 4 rangi] {65}
+ Czajka [Poziom 3 rangi] {55}
+ Wojowniczek [Poziom 2 rangi] {40}
+ Rekrut[Poziom 1 rangi] {25}


Łowcy - Sarny, jelenie, łosie, dziki, zające i wszelkiego rodzaju ptactwo. Wszystko to w zasięgu kłów i delikatnych nosów naszych Łowców.Doskonali tropiciele i wytrwali ścigacze którzy w starciu z bykiem nie maja sobie równych. {70}

+ Drapieżca [Poziom 4 rangi] {65}
+ Tropiciel [Poziom 3 rangi] {55}
+ Szczurołap [Poziom 2 rangi] {40}
+ Szarak [Poziom 1 rangi] {25}


Zwiadowca - Wilki, które mają za zadanie zbierać informacje o stanie innych watach. Bezszelestni, o wyczulonym słuchu i znikający wśród otaczającego nas świata niczym cienie. Potrafiący dobrze ocenić sytuacje i zwiać kiedy trzeba. {70}

+ Cichociemny [Poziom 4 rangi] {65}
+ Kameleon [Poziom 3 rangi] {55}
+ Kanałowiec [Poziom 2 rangi] {40}
+ Śledź [Poziom 1 rangi] {25}




Medycy - Wilki, który perfekcyjnie znają i rozpoznają zioła oraz rośliny lecznicze. Zawsze znają lek na każdą chorobę, dodając poprzez to otuchy pacjentom. Ich zadaniem jest leczenie rannych, słabych, starych lub chorych wilków ze swej watahy.
Moce 3-4 i 250 um. {70}

Mentor(#)-  Mistrzowie w rozpoznawaniu ziół leków i trucizn, mają w swojej głowie ogromny zakres przepisów i formułek leczniczych i trujących. Mentorzy rzadziej udzielają się w leczeniu, oczywiście poproszeni lub w nagłych bądź trudnych przypadkach zjawiają się. Głównym zadaniem mentora jest spisywanie w księdze nowo poznanych roślin o konkretnych działaniach, obowiązkiem mentora jest również uczenie młodych medyków. Czasami na specjalny rozkaz alf lub bet mogą zrobić różne trucizny.

+ Uzdrowiciel [poziom 4 rangi] {65}
+ Opiekun [poziom 3 rangi] {55}
+ Zielarz [Poziom 2 rangi] {40}
+ Latorośl [Poziom 1 rangi] {25}



Młodzik - Tą rangę otrzymuje każdy nowy członek watahy, który nie może się zdecydować jaką rolę chce pełnić. {25}
Ma 2 moce i 100 um.

Szczenię - Młody wilczek, który dopiero co zapoznaje się z naszym dziwnym światem. {20}
____________________________________________________________________________________
(#) - oznacza - każdy przywódca ma:
5-7 mocy oraz 1 100 um + skrzydła




Szamani- szamanami są wilki posiadające dar postrzegania duchów (duszków natury dusz martwych ludzi czy innego rodzaju duchów), o różnym stopniu zaawansowania. Można się szkolić w poszczególnych technikach i wybierać różne drogi takie jak:

Zwykły szaman- potrafi widzieć duchy i porozumiewać sie z nimi. Ci bardziej zaawansowani, na wyższym stopniu potrafią już łączyć swoje dusze z innymi duszami, poprzez łączenia ich w swoim ciele, lub łączyć je z przedmiotami używając szamańskiej energii zwanej yrogashi

Nekromanta/daoshi*- szamani, którzy za pomocą yrogashi są w stanie kontrolować ciała zmarłych lub przenosić dusze do martwych ciał (niestety takie zabawki trzeba kontrolować bezpośrednio za pomocą talizmanów gdyż są to stworzenia "żywe" potrafiące wykształcić własne moce i są oczywiście niebezpieczne). W tych (nazwijmy to zombie) świadomość istnienia powoli zanika, ustępując miejsca niekontrolowanym impulsom.
==========
* tylko dla bardzo zaawansowanych szamanów, aha, i radzę tej profesji nie zdawać bo często kończy się to źle dla samych szamanów. (Jest to ogólnie zła część szamaństwa i nie będzie zdawana przez egzaminatorów. Trzeba przychodzić na lekcje do osób które tą sztukę znają prywatnie, chociaż oni też rzadko to robią, większość z nich to wariaci.)
=========

Miko*-To kapłanki w sanktuariach i świątyniach, które mogą słyszeć głosy bóstw i osób zmarłych. Często jest to związane z katastrofami. Wiele z nich jest ślepe. Przepowiadają przyszłość.
(Tylko dla wader!)

Yuta-Szamani, którzy mają specjalne moce lecznicze. Potężni Yuta potrafią również ożywić martwe ciało za pomocą ich  yrogashi.

Shugenja*-To szamani poszukujący potężnych duchów, często to pielgrzymi lub pustelnicy. Nazywani też są "ascetami". Praktykują japońską religię Shugendō.
(Jak ktoś chce silnego ducha proszę bardzo ale ostrzegam ścieżka dla odważnych!)


Itako- szamani potrafiący przywoływać duchy zaświatów (miejsca spoczynku ostatnia droga ducha), za pomocą różnych mediów, koralów, sznurów itd.

Onmyōji*-Szamani uważani za jednych z najstarszych i najpotężniejszych. Posiadają zdolność kontrolowania pięcioma elementami, za pomocą duchów natury (drewno, ogień, ziemia, metal, woda). To specjaliści od magii i wróżbiarstwa.
(To już dla mistrzów w dziedzinie szamaństwa!)


Różdżkarz - Są to szamani, których medium jest wahadło i walczą za jego pomocą. Dzięki niemu potrafią także odszukać innych ludzi wyczuwając ich "sygnały".

----------------------------------------------------------------------------------------------------
szamani posiadają 3 moce w tym szamaństwo gdzie wpisane są poszczególne ścieżki czyli np Różdżkarz
--------------------------------------------------------------------------------------------------

+Mistrz szamanów (Inri) obecnie Rachil- posiada co najmniej 4 ścieżki i bardzo wysokie yrogashi (do zdania trzeba przywołać ducha klasy boskiej i go kontrolować), oraz przedstawić poziom posługiwania się swoimi mocami. [Mogą rekrutować nowych szamanów] {+100}

+Kapłan (Dosa)- posiada max 4 ścieżki i wysokie yrogashi (do zdania trzeba wywołać co najmniej dwa potężne duchy i pokonać je swoim patronem). {100}

+Wysoki szaman (Sora)- posiada 2 ścieżki, średnie yrogashi, (do zdania trzeba odnaleźć swojego patrona co jest trudne). {75}

+Szaman- posiada 1-2 ścieżki średnie yrogashi (do zdania trzeba połączyć ducha z przedmiotem przedstawiając ilość yrogashi i wielkość oversoulu). {50}

+Niski szaman (Rado)- posiada 1 ścieżkę, słabe yrogashi (do zdania wystarczy znaleźć połączyć się z duchem, a jak umie się wprowadzić ducha w jakiś przedmiot można przeskoczyć na range szaman. Zależy od kaprysu egzaminatora ;) {25}

+Szaman amator (Nido) (newbie)- nie posiada jeszcze ścieżki widzi tylko duchy do zdania wystarczy opisać wygląd ducha i zaprowadzić egzaminatora w miejsce gdzie duch się pojawił. Egzaminator jest wtedy w stanie ocenić czy dana osóbka nie zmyśla. {10}

=-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-==-=-=-==-=-=
Objaśnienia do szamana!

Yrogashi - moc szamana
Oversoul - wygląd przedmiotu poprzez połączenie go z duszą, dzięki niemu dusza jest w stanie się 'zmaterializować'. Dzięki niemu można określić ścieżkę szamana i jego profesję, albo czy jest zły lub dobry. Oversoul jest ciemniejszy, jeżeli szaman ma bardziej zepsutą duszę, a jaśniejszy, gdy jest się dobrym. Z oversoulu można tworzyć bronie, w zależności od psychiki szamana.
Patroni albo też inaczej nazywane Znachorami - to duchy, które zgodzą się tobie służyć i trwają przy twoim boku do końca życia lub jeszcze dalej. Swojego ducha trudno znaleźć, jeżeli owego ducha, który nazywany jest bratnią duszą, znajdziesz nawiązujesz z nim bardzo potężną więź i jesteście silniejsi, dlatego tak wiele osób szuka potężnych duchów, [bo twój duch to podstawa siły szamana czyli yrogashi.] np shungja. bo im silniejszy duch tym silniejszy jesteś ty i na odwrót. Duchy także się szkoli, tak jak towarzyszy w realnym świecie.
=-=-=-=
Szamanowi wystarczy to co znajdzie.
Wszystko dotyczące Szamanów zostało opracowane przez Rachil, ona jest autorką tego wyczerpującego opisu tejże rangi!
=-=-=-=
 






SAMOTNICY
Samotnicy, z racji tego, iż nie przynależą do żadnego stada, nie muszą nikomu się podporządkowywać i takie tam, również nie mają rang, ponieważ rangi mniej/więcej pokazują poziom w hierarchii.

Tak, więc oni mają tylko:
Szczeniak - wilk poniżej 2 roku życia.
Młody dorosły - wilk w przedziale wiekowym 2 - 4 lata.
Dorosły - powyżej 4 lat

Wszystkie samotniki mają 100 um i 2 moce. U nich zdobywanie um, bądź mocy jest możliwe tylko podczas zadań itp. (administracja od czasu do czasu będzie takie coś organizowała).


« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2015, 08:47:07 wysłana przez Karoiiina »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
 

Polityka cookies