Mirabilis!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

         

~ZAPISY~
~REGULAMIN~
~WPROWADZENIE~
~DLA POCZĄTKUJĄCYCH~


Jeśli rejestrujesz się tu tylko po to, żeby nam umilić życie Twoim banem, nie rób nam tej przyjemności i się odwal C:

   


Autor Wątek: Wodopój  (Przeczytany 37323 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #465 dnia: Kwiecień 17, 2014, 22:52:34 »

Rozglądając się, wyczuł, że dawno nie widział innych wilków, oprócz Nany bawiącej się w wodzie. Machnął parę razy ogonem i westchnął. Dziwne było życie wilka opętanego przez klątwę.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #466 dnia: Kwiecień 18, 2014, 17:49:06 »

Bardzo cieszyła się sama nie wiedząc czemu. Możliwe że wiosna uderzyła jej do głowy. (xDD)
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #467 dnia: Kwiecień 19, 2014, 17:00:49 »

Nagle kły mu się wydłużyły. Nie był to najlepszy znak. Zaczął się rozglądać dość nerwowo.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #468 dnia: Kwiecień 19, 2014, 23:16:29 »

Zapach niebezpieczeństwa, a przynajmniej coś o podobnym zapachu, uderzyło w jej nos z prędkością światła. Wyprostowała się i napięła wszystkie mięśnie. Stała nieruchomo w wodzie. Spojrzała na zaniepokojonego Brulanta.
 W jej głowie zaczęły się układać najgorsze scenariusze. Strach przybrał na sile. Miała ochotę a nawet potrzebę, wskoczenia w cień.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #469 dnia: Kwiecień 23, 2014, 15:26:32 »

Oczy zaczęły topić się w krwi. Czarne źrenice, były praktycznie niewidoczne. Włos najeżył się na karku i innych częściach ciała. Zaczął dreptać nerwowo i węszyć za czymś innym niż wilk. Uszy uniosły się w górę, a wraz z nimi łeb. Zaczął się przyglądać orłowi krążącemu nad wodopojem. Będąc głodnym krwi, nic nie było dla niego niemożliwe.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #470 dnia: Kwiecień 23, 2014, 19:01:43 »

wdreptała do lasu i połozyła się przy ziemi ziewnęła nerwowo po czym zaczęła nasłuchiwać w powietrzu unosił się orzeł uśmiechnęła sie do niego i sama zamieniła się z formy psa w sokoła, podleciała na pobliski konar drzewa usiadła tam wygodnie i zaczęła się rozglądać
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #471 dnia: Kwiecień 23, 2014, 19:11:03 »

....



Do Rachil

Wdreptała do lasu i położyła się przy ziemi. Ziewnęła nerwowo po czym zaczęła nasłuchiwać. W powietrzu unosił się orzeł, uśmiechnęła się do niego i sama zamieniła się z formy psa w sokoła. Podleciała na pobliski konar drzewa. Usiadła tam wygodnie i zaczęła się rozglądać.

Interpunkcja się kłania. Używaj jej troszkę więcej i poprawnie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2014, 19:12:35 wysłana przez Brulant »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #472 dnia: Kwiecień 23, 2014, 19:22:19 »

_______________________________
Do Brulanta
Nie no spoko,, jak jesteś taki uczulony na błędy i interpunkcję mogę pisać dokładniej.
Zważ tylko na to czy ma się czas, na czym się pisze i kiedy.
Bo gdybym była wredna zaczęłabym pisać tak:
"weszła do lasu i polorzyla sie na żiemi ziewnela nerwowo i zaczela naslohiwac(bez kropki) w powietzu unosil" itd
Zapamiętam żeby pisać w twojej obecności dokładniej, :I
ale bez urazy. czuję się przy tobie jak na lekcji polskiego.
:U

Pod kreseczką Ral C: ~L.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2014, 12:29:55 wysłana przez ℓαנиα »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #473 dnia: Kwiecień 23, 2014, 19:24:52 »

..




Oczy bolą jak się to czyta :/ Niektórzy mają problemy z rozróżnianiem zdań, więc nie utrudniaj im tego ;)
Skoro brakuje ci czasu, to poczekaj na moment aż go będziesz mieć. Ja nie byłam na tym forum około 3 miechów, bo nie miałam czasu, a jak piszę to staram się pisać ładnie :)
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #474 dnia: Kwiecień 23, 2014, 19:28:43 »

_______________________________
Ok dobra.
A mogę się tak po prostu dowiedzieć jak się robi taką magiczną kreskę?
Bo tak troszkę nie wiem, a ułatwiło by mi to nie-offtopowanie..

Kkkkreseeczka ;D ~L.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2014, 12:31:00 wysłana przez ℓαנиα »
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #475 dnia: Kwiecień 23, 2014, 21:52:14 »





[.hr]   (bez kropki)
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Nana

  • Dowódczyni Zwiadowców
  • Admin
  • MISTRZ!!!
  • ********************
  • Wiadomości: 3747
  • Don't kill and don't be killed...
    • Wielkie i małe krytyki wszystkiego
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #476 dnia: Kwiecień 23, 2014, 22:00:47 »

Podkuliła ogon, uszy położyła gładko.
 Coś jej mówiło że zagrożenie znajduje się niedaleko. Gdzieś w tym miejscu. Pospiesznie wyszła z wody w obawie, że coś może w niej siedzieć.
Niezauważalnie ukryła się w cieniu drzewa.
______________________________________

Eeeee.....To może chodźmy na herbatkę? ._.

Mały spam się tu zrobił D:
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 6 lat

Po nocy przychodzi dzień,
A po burzy spokój,
Nawet ptaki budzą mnie,
Tłukąc się do okien...

Moce:
~Droga cienia
~Pnącza
~Biała Smuga
~Iluzjonistka
~Tamashi
~Patron (Dosoyoto)
~Czakuas (moc wygrana na konkursie!)

"Nie taki wilk straszny jak go malują..."~Faith

Patron: Dosoyoto (Dos)


"Smile at life at all times. You never know when you will die."~ Jeff The Killer

Siła: 125um
Zręczność: 125um
Czujność: 200um
Odwaga: 300um
Moce : 275um
Szybkość: 275um

Towarzysz
Smok Fredro
Moce:
1. Lehiel- Fredro leczy za pomocą dotyku, lecz trzeba za to zapłacić - bólem.
Fredro jest w stanie wyleczyć każda ranę ale aby wyleczyć, musi on dotknąć danej osoby i "przejąć" jej ból.

WD~ 50

Brulant

  • Weteran Wojownik - Rekrut WA
  • WP
  • Aktywny użytkownik
  • ****************
  • Wiadomości: 256
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #477 dnia: Kwiecień 25, 2014, 11:25:45 »

Przecież, przecież... Nie jest już takim zwykłym wilkiem. Będąc Bethą, bramy mu się otworzyły.
Stojąc na czubku drzewa, rozwinął skrzydła i porządnie machnął, przemierzając w stronę ptaka z wielką prędkością. Złapał go kłami i wylądował z nim na ziemi. Zaczął go rozszarpywać na kawałki, wysysając krew. Zostawił tylko suche ciało poszkodowanego zwierzęcia.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Informacje

Klątwa
Matka Brulata nigdy nie miała partnera, aczkolwiek była zakochana.
Niestety basior nie odwzajemniał uczuć wadery.
Zakupiła więc eliksir miłości. Zaszło trochę za daleko.
Narodziło się szczenię, które nie było kochane - Brulant.
Stracił więc wszystkie uczucia, od miłości po smutek, żal i szczęście.
Jak odwrócić klątwę?
By klątwa była zdjęta, samica będzie musiała się zakochać w Brulancie.
Nie będzie łatwo, ponieważ on na początku nie będzie odwzajemniać miłości.
Dopiero gdy wadera wyzna mu swą PRAWDZIWĄ miłość, zostanie klątwa zdjęta.
"Pocałunek prawdziwej miłości, zdejmie klątwę" AMEN.

Wiek:
7 lat | 10 dzień | połowa I

Moce:
  • Żądza krwi jest silna.
  • Torturowanie umysłem, boli bardziej za każdym razem, a on rośnie w siłę. 
  • Panowanie nad żywiołami
  • Nieśmiertelność, nim zaatakujesz przemyśl i tak mu nic nie będzie.
  • Toksyna, krew?
  • Zmiennokształt
  • Telepatia
  • Szybkość

WD:
Ile ma w kieszeni? - 100WD

Umiejętności

Siła: 220
Zręczność: 215
Czujność: 215
Szybkość: 215
Odwaga: 220
Moce: 215

Znajomości

Rodzina: Mają niezłego pecha {brak}
Znajomi: Uważają go za dziwnego, ale go lubią {brak}
Przyjaciele: Mają szczęście i jego zaufanie {brak}
Wrogowie: Stąpają po cienkim lodzie {brak}
EX Partnerka: Niech patrzy i płacze {brak}
Partnerka: Jedyna, a może nie? Ale i tak trzymaj łapska przy sobie {brak}

Karoiiina

  • Weteran, Przywódca Wojowników
  • Admin
  • Mentor
  • ********************
  • Wiadomości: 12020
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #478 dnia: Kwiecień 25, 2014, 12:08:51 »

Weszła powoli. Podeszła do wodopoju i napiła się kilka łyków. Czuła obecność dwóch, może trzech wilków, sama nie wie. Westchnęła.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Wiek: 4 lata | 15 dzień | I część (nieśmiertelna)
Moce:
1. Świecenie (nie kopiować!)
2. Ożywianie rzeczy wyobrażonych (nie kopiować!)
3. Elektrokineza mentalna (nie kopiować!)
4. Boosted Gear (nie kopiować!)
5. Rozdzielczość i jego przeciwieństwo (nie kopiować!)
6. Łapa niedźwiedzia (nie kopiować!)
7. Burzliwość (nie kopiować!)
8. Władanie snem (nie kopiować!)
9. Odtrutka (nie kopiować!)
10. Zmiennokształtność
11. Władanie dźwiękiem (nie kopiować!)
12. Pani Ostrzy (nie kopiować!)
__________
Partner: Ian C:
Potomstwo: coś tam może było..
Przyjaciele: Demek C:
Wrogowie: trochu tego jest C:
__________
Siła: 900
Zręczność: 900
Czujność: 900
Odwaga: 900
Moce: 900
Szybkość: 900
__________
Towarzysze:
Kotołak - Goudron;
Cerber - Adiago;
Bazyliszek - Syriusz.
__________
Rzeczy: Coś tam może jest..
WD: 2650

Umarli nigdy nie powrócą

Rachil

  • Mistrz szamanów
  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Wiadomości: 1829
  • nothing is true everything is permitted
Odp: Wodopój
« Odpowiedź #479 dnia: Kwiecień 25, 2014, 15:02:17 »

...

Ale że mnie ;_;? czy tego nieszczęsnego orła co sobie fruwał 
Zgłoś do moderatora   Zapisane
moce:
-złodziej ciał (wilczyca kradnie ciała innych wilków i wysysa z niego energię. Gdy ciało staje się słabe pozbywa się go potrafi dzięki temu przeżyć 1000 lat można to nazwać nieśmiertelnością albo wielożytnością)
wizje
-berserk (wpada w rodzaj transu w którym śni po części kontroluje ciało które wykorzystuje potężną ilość energii podczas takiego stanu potrafią dziać się niezwykłe rzeczy)
-półsen (wilczyca potrafi podczas snu oderwać się duszą od ciała wydaje jej się że śni lecz tak zwany sen może przenieść się na rzeczywistość [kiedyś śniła że wyrosła jej w ogródku góra. I tak się stało] nie potrafi tego kontrolować dzieje się to samoistnie)
-zmiennokształtność

szamaństwo
-spirytyzm
  ścieżka-
Onmyouji/itako/
nekromantka/daoshi

yrogashi: 24000
                                                     
Rodzina: Razer. ^^
 Partner/partnerka: narazie brak ;L
 WD:490
 Rzeczy: pełno pierdół w 2 sakiewkach magiczna chusta i 2 pióra duchów, czarny płyn







 

Polityka cookies